wtorek, 11 czerwca 2013

Potrzebuję planu

Mam wrażenie bezcelowości. Każdy kolejny krok jest do przodu. Myślę o tym co jem, ciągnie mnie do ćwiczeń, czuję namydlając się pod prysznicem coraz twardsze ciało, jestem coraz sprawniejsza, ale mimo to jakoś mi nie tak. Brakuje jakiegoś ściśle określonego celu, do którego będę dążyć. Właściwie to powinnam powiedzieć "celów", bo troszkę ich się nazbierało. Schudnąć, nabrać kondycji, zrobić szpagat, przebiec półmaraton, mieć cud umięśnione ciało.... Teraz to jest takie trochę tego, trochę tamtego. Choć szczerze powiedziawszy, że chyba właśnie tego było mi trzeba ma początek. Schudłam 3 kg, zmieniłam delikatnie wymiary, byłam aktywna na tyle, że nie umieram po 100 brzuszkach i 30 przysiadach. Powiedzmy zatem, że zbudowałam sobie bazę. Czyli może właśnie dobrze się stało:)

A teraz po kolei! Pomyślałam sobie, że zacznę od 31 dniowego planu, który troszeczkę mnie "podrzeźbi" i uformuje oraz wzmocni mięśnie. Nie będziemy robić wszystkiego na raz. Jak wpadnę w ustalony rytm, wtedy przejrzę swoje menu raz jeszcze. Choć znam zasady tworzenia zdrowych, zbilansowanych posiłków, różnie z tym bywa:) Powoli nadchodzi letni czas, a więc czas owocowy, który podobnie jak niezwykle inspirującą Agatę, również bardzo mnie cieszy:)

Plan jest dość ambitny i przedstawia się następująco:


Partie ciała
Ćwiczenia
1
Full body
2
Brzuch, ramiona, boczki
3
Plecy, nogi, pośladki
4
-

5
Full body
Jogging lub Tae Bo Core Express
 + 8 min ABS
6
Brzuch, ramiona, boczki
7
Plecy, nogi, pośladki
8
-

9
Full body
10
Brzuch, ramiona, boczki
11
Plecy, nogi, pośladki
12
-

13
Full body
Jogging lub Tae Bo Core Express
 + 8 min ABS
14
Brzuch, ramiona, boczki
15
Plecy, nogi, pośladki
16
-

17
Full body
18
Brzuch, ramiona, boczki
19
Plecy, nogi, pośladki
20
-

21
Full body
Jogging lub Tae Bo Core Express
 + 8 min ABS
22
Brzuch, ramiona, boczki
23
Plecy, nogi, pośladki
24
-

25
Full body
26
Brzuch, ramiona, boczki
27
Plecy, nogi, pośladki
28
-

29
Full body
Jogging lub Tae Bo Core Express
 + 8 min ABS
30
Brzuch, ramiona, boczki
31
Plecy, nogi, pośladki

Plan zostanie wdrożony 18 czerwca, czyli za tydzień. Jak już mówiłam plan jest ambitny, ale trzeba pokonywać pewne granice, aby iść naprzód:) Soooooo.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz