piątek, 4 lipca 2014

Linki warte kliknięcia

Ostatnio mam troszkę więcej czasu na buszowanie po internecie, jako że pogoda w Trójmieście była bardzo kapryśna skupiałam się na pracy i na grzebaniu po sieci. Zaowocowało to oczywiście przy okazji zakupami, ale o tym kiedy indziej:)

Zatem co szczególnie przypadło mi do gustu?

Bardzo fajny post o gubieniu kilogramów i pozytywnym nastrojeniu swojego umysłu do świata zamieściła TaylorR [click]

Natomiast u Pauli czytamy o oszczędzaniu i prostym sposobie na odłożenie paru groszy, ciekawe są także komentarze [click]

Cassey from Blogilates namówiła mnie do zapisania się do jej newslettera, dzięki czemu mam dostęp do specjalnie przez nią przygotowanych treningów na każdy miesiąc [click]

Niebieskoszara rozpoczęła 30-dniowy program "30 małych zmian do zdrowego stylu życia", który może nas świetnie zmotywować - warto śledzić [click]

Dla osób zainteresowanych pozycjonowaniem stron www mam świetny artykuł na Grafmagu, z którego możemy się wiele nauczyć [click]

Tu natomiast wg mnie całkiem inspirujący artykuł o Kasi Kępce i o tym jak polubiła bieganie - naprawdę każdy z nas może przebiec półmaraton a nawet maraton [click]

Podczas grzebania w poszukiwaniu "czegoś fajnego, na co mogłabym wydać kasiorkę" dotarłam do sklepu internetowego Chicnova, który oferuje darmową wysyłkę do  [click]

Artykuł na Womens Health wart jest przeczytania - rady kobiet, które schudły - niby oczywiste, a jednak trzeba pewne rzeczy powtarzać jak mantrę:) [click]

Niektóre artykuły są po angielsku, gdyby ktoś miał problem - dajcie znać, chętnie przetłumaczę:) Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz