niedziela, 4 maja 2014

Buszując po internecie

Mam dużo wolnego czasu, którego nie mogę spędzać aktywnie, co jest strasznie przytłaczające. Dobre jest to, że wolno mi wreszcie siedzieć i odbywać dłuższe spacery. Cóż za postęp! Nawet nie zdajemy sobie sprawy jak cudownie jest móc chodzić, biegać, skakać, ba! siedzieć czy kręcić się podczas snu. Nigdy też nie zwróciłam uwagi jak wiele rzeczy mi upada - teraz, gdy nie wolno mi się wogóle schylać, jestem zadziwiona na każdym kroku jaka ze mnie fajtłapa :D

Buszuję zatem po internecie. Przeglądam strony odżywianiu i ćwiczniach w czasie ciąży (polecam zwłaszcza stronę Flavii Del Monte - po angielsku, ale warto - obala wiele mitów), sklepy internetowe z ciuchami czy meblami, choć do wymarzonej sylwetki teraz droga daleka, a i do własnego mieszkania podobnie. Poskładałam sobie kilka zestawów, które niesamowicie mi się podobają i zamierzam jeden skompletować w rozmiarze 38, aby poczekał na mnie i wytykał fałdki tłuszczu po pojawieniu się juniora na świecie - dodatkowa motywacja;)

Bluzka w paski ZARA - 89,90 zł,  spodnie rybaczki MANGO - 89 zł
buty ZARA - 199 zł, pasek ZARA - 149 zł
torebka ZARA - 129 zł, okulary Stradivarius - 49 zł
naszyjnik Stradivarius - 69 zł, lakiery OPI - 69 zł 

Spodnie ZARA - 169 zł, bluzka ZARA - 149 zł
 buty ZARA - 299 zł, torebka ZARA - 329 zł
bransoletki Reserved - 39,90 zł,  kolczyki Reserved - 29,90 zł

Bluzka ZARA - 169 zł, spodnie ZARA - 169 zł
torba h&m - 399 zł, okulary Stradivarius - 49 zł
bransoletka lilou - 140 zł, buty ZARA - 299 zł

kombinezon ZARA - 199 zł, buty ZARA - 149 zł
torba Stradivarius - 99,90 zł, naszyjnik Stradivarius - 69,90 zł
okulary Reserved - 49,90 zł

Dodatkowo czytam mnóstwo blogów, stron o fitnessie i zaczyna mnie brać coraz większa ochota na poukładanie sobie dekalogu żywieniowego i treningu po porodzie, choć ten nastąpi dopiero w połowie września! Pomysł może troszkę szalony i na wyrost, ale z drugiej strony będę mogła go dopracować w 100% (i potem zmienić 4 razy jak junior pokaże na co go stać;) Powiem Wam, że Maria Kang z jej stroną i fanpagem jest niezwykle inspirująca - ona po ciąży z tójką dzieci i wszystkie te mamuśki z super figurą poprawią humor ciężarnej :) Dodatkowo zaczytuję się nałogowo ostatnio w blogu Natalii, która również pokazuje, że mama może być szczupła, atrakcyjna i wysportowana:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz