sobota, 30 marca 2013

Motywacja

Ile z nas codziennie obiecuje sobie, że schudnie, zacznie zdrowiej się odżywiać, uprawiać regularnie sport, będzie chodzić regularnie do kosmetyczki czy fryzjera. Codziennie: "od jutra". Powstrzymuje nas brak czasu, brak pieniędzy cz też zwykłe lenistwo? To wszytko zwykłe wymówki! Potrzebna jest MOTYWACJA!

Motywacja może być negatywna, ale może też być pozytywna. U mnie bywa to różnie. Zazwyczaj motywuje mnie sukces innych (całą sobą krzyczę wtedy: ja też tak chcę, ja też mogę, na co czekam). Dlaczego wokół mnie ostatnio jest taka posucha?

Od kilku dni zaczęłam mocno grzebać po internecie, księgarniach i magazynach w poszukiwaniu nowej "religii". Od pobytu w szpitalu moja aktywność fizyczna jest w opłakanym stanie. To samo tyczy się diety. Jestem ciągle zmęczona i bez energii i doskonale zdaję sobie sprawę z czego to wynika. Nie ruszam się, źle jem. Najgorsze jest to, że nie mogę się otrząsnąć i wejść na prawidłową ścieżkę. Potrzebuję motywacji. Dlatego czytam, oglądam zdjęcia.....



Nadal najbardziej mnie motywują sukcesy innych. Zdjęcia ze zszywki jest mega mega motywacją!! Ja też tak chcę!!

A to mój ideał:


I jak powiedział Muhammad Ali: Aby być wielkim mistrzem, musisz uwierzyć, że jesteś najlepszy. Jeśli nie jesteś, udawaj, ze jesteś! :)

A TU jeszcze wywiad z Ewą Chodakowską - polecam, ona na pewno wie, co to znaczy motywacja i jak bardzo jest ważna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz