piątek, 11 października 2013

Zakupy zakupy

Mam deficyt ubrań jesienno - zimowych. Odkryłam to niedawno, gdy nagle szybko zrobiło się zimno. 2 swetry, jedna koszula z długim rękawem. Zero cieplejszych sukienek i o zgrozo ani jednych klasycznych jeansów. Jedna spódnica. Hmmm. Trzeba uzupełniać.
Jestem maniaczką ubrań i butów, nie da się ukryć. Niedobory wzięły się z powodu zmian rozmiarowych, jakie nastąpiły w ostatnich latach. Najpierw byłam duuuuża duża, potem bardzo chuda. Do "normalności" doszłam niedawno (choć wolałabym żeby to był rozmiar mniej niż jest, ale do tego dojdziemy, powolutku i statecznie do przyszłych wakacji) i teraz okazuje się, że wszystko jest albo za duże albo za małe. 
Zaczęłam robić porządki w szafie, jako że właśnie sukcesywnie przenoszę się z Warszawy do Gdyni, jednak przecież muszę się mieć w co ubrać. 
Polowanie zatem trwa:

Sweter Pull&Bear, koszulka w paski h&m

Sukienka Reserved - tylko mierzyłam:)

Świetne body - koszula Reserved, klasyczne jeansy Zara

Genialna spódnica z grubej bawełny byInsomnia

Szara dzianinowa sukienka Zara

Jutro dodatkowo rozpoczyna się weekend zniżek i zamierzam nabyć buty, do których wzdycham już jakiś czas. Buty, czyli coś czego na pewno nie potrzebuję, bo mam ponad 150 par, ale które kocham. Buty, bo nie ważne czy tyjesz czy chudniesz, one zawsze na ciebie pasują. I właśnie to jest cudowne:)

Tymczasem mój Misiek poszedł szaleć na rowerze, więc ja mam całe mieszkanie dla siebie. Miałam dziś rozmowę o pracę - trzymajcie kciuki:)  W ramach odreagowania stresu był fryzjer, a teraz będzie męczenie brzucha na zmianę ze skakanką - godzinka pocenia z The Bigest Loser w tle. Lubię to!:)

4 komentarze:

  1. Sukienka z Reserved świetna. Też wczoraj tam byłam i były małe zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro w gazetach Grazia i Twój Styl są zniżki do 350 sklepów:) można troszkę przyoszczędzić jak ma się coś na oku.

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, przyda się na pewno ;)

      Usuń
    3. :) niestety ten weekend już minął:) ale w Avanti są zniżki na weekend 19-20 października

      Usuń